svadby na kľúč
svadobné šaty
svadobná obuv
svadobné kytice
svadobné prstene
svadobné oznámenia
svadobné účesy
svadobná hudba
svadobná doprava
foto-video
výzdoba
catering
hotely a reštaurácie
svadobné nápoje
pre svadobnú noc
finančný servis
netradičné služby
svadobná cesta
pre svadobný stôl
sklo-porcelán
torty a zákusky
vizáž
bižutéria-korunky
spoločenské šaty
výbava pre nevesty
starejší
svadobné stany
svadobné šaty
svadobná obuv
svadobné kytice
svadobné prstene
svadobné oznámenia
svadobné účesy
svadobná hudba
svadobná doprava
foto-video
výzdoba
catering
hotely a reštaurácie
svadobné nápoje
pre svadobnú noc
finančný servis
netradičné služby
svadobná cesta
pre svadobný stôl
sklo-porcelán
torty a zákusky
vizáž
bižutéria-korunky
spoločenské šaty
výbava pre nevesty
starejší
svadobné stany
SVADBA.SK
ISSN 1336-3360
Ročník XII., vychádza denne
redakcia@svadba.sk
© 2000-2018 Singularity, s.r.o.
ISSN 1336-3360
Ročník XII., vychádza denne

redakcia@svadba.sk
© 2000-2018 Singularity, s.r.o.
Diskusné fórum

Hlavné fórum
Autor
Reakcia
guest
Ahojte, bola by som veľmi rada, keby ste mi poradili ako zorganizovať menšiu neformálnu svadbu na chate, kde by sa síce oslavovalo do rána,ale bez tradičných zvykov...7907@pobox.sk. Dakujem :-)
guest
Ahoj, ja by som to videla na grilovacku. Aspon ja to tak riesim hoci mi budeme mat aj slavnostnu cast v dome (teda vlastne na zahrade) a potom to plynule prejde do neformalna.
Fosfa@zoznam.sk
guest
ahoj,
svadbu na chate treba zvazit. Aby sa to nezvhlo a nemala si pocit ze to bolo nieco ako skolsky vylet, kde sa vela ludi opilo a bolo to nic moc. Urcite budes potrebovat trosku organizacie, i ked to bude neformalne a niecim to urobit take aby to malo tu svadobnu atmosferu...
Silvia
guest
Nasi hostia budu pozvani do domu, kde bude najprv ceremonia na terase, potom vecera vo vnutri(pre 40 ludi)a taktiez tancovanie.Urobili sme to tak, ze mame najateho jedneho kuchara a 3 casnicky a jedneho barmana.Cela miestnost bude vyzdobena v bielo-kremovej,aj stoly, stolicky s maslami a pod. Aj piliere na terase budu ozdobene kvetmi a nad hladou budu tie malinke vianocne svetielka-len tie priesvitne, ziadna farba.Ja to taktiez chcem mat uvolnene, a aspon viem, ze ma nikto nevyhodi o 23 hod ked budeme chciet zostat a nebudu v tej budove dalsie 3 svadby(to mala kamoska tak a nic nemohla s tym narobit)Urcite budes potrebovat nieco aby si to urobila slavnostnejsie, mozno skus tiez tie svetielka a mozes odobit ci uz terasu, alebo aj stromceky po okoli, nejake kvety do vnutra, biele obrusy, servitky atd.A snad niekoho kto to bude riadit-a varit, lebo to by snad nemala byt priama rodina, oni tiez asi budu chciet relaxoavat a nie behat a obskakovat vsetkych.Ale poviem Ti, ze je toho dost, lebo napr musis zabezpecit male a velke tanieriky pre 40 ludi(my sme kupovali)a aby boli rovnake, taktiez 40 priborov, poharov atd.Potom zasa prenajimame aj velku komercnu trubu, lebo to jedlo musi byt teple a chceme aby to servirovali pre vsetkych ludi v jeden cas.Taktiez musis mat nieco, kde budes chladit vsetok alkohol, kopec ladu a pod.Ako si to planovala Ty-chces oboje v tom dome, ci len hostinu?Pre kolko ludi to robite?
Silvik
guest
Nasi hostia budu pozvani do domu, kde bude najprv ceremonia na terase, potom vecera vo vnutri(pre 40 ludi)a taktiez tancovanie.Urobili sme to tak, ze mame najateho jedneho kuchara a 3 casnicky a jedneho barmana.Cela miestnost bude vyzdobena v bielo-kremovej,aj stoly, stolicky s maslami a pod. Aj piliere na terase budu ozdobene kvetmi a nad hladou budu tie malinke vianocne svetielka-len tie priesvitne, ziadna farba.Ja to taktiez chcem mat uvolnene, a aspon viem, ze ma nikto nevyhodi o 23 hod ked budeme chciet zostat a nebudu v tej budove dalsie 3 svadby(to mala kamoska tak a nic nemohla s tym narobit)Urcite budes potrebovat nieco aby si to urobila slavnostnejsie, mozno skus tiez tie svetielka a mozes odobit ci uz terasu, alebo aj stromceky po okoli, nejake kvety do vnutra, biele obrusy, servitky atd.A snad niekoho kto to bude riadit-a varit, lebo to by snad nemala byt priama rodina, oni tiez asi budu chciet relaxoavat a nie behat a obskakovat vsetkych.Ale poviem Ti, ze je toho dost, lebo napr musis zabezpecit male a velke tanieriky pre 40 ludi(my sme kupovali)a aby boli rovnake, taktiez 40 priborov, poharov atd.Potom zasa prenajimame aj velku komercnu trubu, lebo to jedlo musi byt teple a chceme aby to servirovali pre vsetkych ludi v jeden cas.Taktiez musis mat nieco, kde budes chladit vsetok alkohol, kopec ladu a pod.Ako si to planovala Ty-chces oboje v tom dome, ci len hostinu?Pre kolko ludi to robite?
Silvik
guest
my sme tiez netuzili po tych klasickych okazalostiach, tak sme urobili kompromis. Po obrade je slavnostny obed, na ktory sme pozvali len rodicov a surodencov a svedkov a tym padom budu rodicia spokojni, ze mame "svadbu ako sa patri" a kamosov pozivame o dva tyzdne na to na grilovacku, ktora bude na takom mieste, ze mozme byt aj vnutri aj vonku, takze na pocasi nezalezi. Kupime k tomu sud piva a bude. Alkohol ani vino kupovat nebudeme, pretoze urcite podonasaju kamosi, tak sa to tam moze zrovna pootvarat a vypit, ak bude mat niekto chut. Bude to uz popoludni, aby mohli vsetci vziat aj deticky a vecer sa to ukonci podla potreby. Takto nas to cele vyjde asi takto: svadba (25 ludi) cca 40000, grilovacka (cca 40 ludi) cca 5000.
Lika
guest
A ako to plánuješ s obsluhou hostí? Každý nápad mi pomôže :-)
guest
Ahoj,
my to mame v jeden den vsetko,
vecera v restike s rodinou a o 21:00 odchádzame na chatu s kamaratmi....
Silvi
guest
Hm...tiež ma napadlo večera len s rodičmi a svedkami v reštike v piatok, a grilovačka s ostatnou rodinou a priateľmi v sobotu...ale myslím, že by sa to širokému príbuzenstvu nepáčilo, keďže na svadobný obrad mi prídu určite,a až na druhý deň oslavovať...
guest
Ahoj, bola som na svadbe, ktorá sa mi veľmi páčila, a asi si tam zorganizujem aj tú svoju. Malý penzión, v krásnej prírode.Večera sa podávala vo vnútri, ale boli pripravené aj švédske stoly na terase. A tak sa po večeri všetci hostia presunuli von, a o obsluhu sa starali čašníci z penziónu. Úplne uvoľnená atmosféra, deti šantili na tráve, nič nerozbili, diskotekar presunul repráky do okna, a okolo polnoci sa to začalo rozpúšťať. Hostia, čo boli z Moravy mohli kľudne ísť buvať, domácich porozvážal šofér domov, a tí, čo chceli ostať, ostali až do rána :-)