Ako získať pozornosť podnikateľky

zaujímavosti
Ženy, ktorým sa darí v podnikaní, bývajú očarujúce a dynamické osobnosti, v ktorých spoločnosti sa každý cíti príjemne. Schôdzka z úspešnou podnikateľkou je naozaj užitočnou skúsenosťou, ale predstavuje aj náročnú výzvu hlavne pre neistých a málo sebavedomých uchádzačov o ruku svojej budúcej nevesty.
2. Nenechajte so sebou zametať. Väčšina úspešných žien si svoje postavenie vybojovala tvrdými lakťami a frontálnym útokom na pozície svojich obchodných konkurentov. Musia byť tvrdé, lebo veľa ich kolegov jednoducho mäkké povahy nerešpektuje a tento postoj si často prenášajú aj do svojho súkromia. Majú vysoké nároky na svojich partnerov a očakavajú, že ich želania budú rešpektovať bez výhrad. Snaha vyhovieť svojej vyvolenej je prirodzená, ale nie vždy sa musí vyplatiť, lebo sa môže stať, že taká žena stratí rešpekt pred svojím menej spoločensky úspešným partnerom. Preto by mala vidieť, že aj Vy ako muž máte „vlastnú chrbticu“ a viete si obhájiť svoj postoj.
3. Pripravte sa na ohňostroj. Za to, že so sebou nedáte zametať, ponesiete určitú daň. Objekt Vášho záujmu ťažko znáša, keď nemá nad vzťahom zvrchovanú kontrolu. Preto ženy podnikateľky potrebujú rovnako silných a sebavedomých partnerov, ktorí im jasne dajú najavo, že so zastrašovaním, vydieraním ani ultimátami nepochodia.
4. Dajte svojej podnikavej partnerke pocit bezpečia a ochrany. V tvrdom konkurenčnom prostredí je to neoceniteľná devíza. Každý občas potrebuje pritúliť. Keď ste spolu, dovoľte jej byť zraniteľnou. Nemyslite si, že úspešní ľudia nemajú strach, veď zodpovednosť to sú aj veľké riziká a všetko s nimi spojené. Buďte jej na blízku vždy, keď potrebuje "ruky, na ktorých smie plakať".
5. Správajte sa k nej za každých okolnosti ako k atraktívnej žene. Pochvala poteší každého a ženy rady počúvajú komplimenty aj vtedy, keď sa práve nevrátili od kozmetičky a kaderníka. Úspech v profesionálnej oblasti je samozrejme chvályhodná vec, ale občas nezaškodí pochváliť aj účes, oči alebo aktuálny výber parfumu.
autor: M. P.